Two young people of district (Loïc and Mehdi) set up a small business: filming the weddings by doing the editing from their small van equipped with an audiovisual studio, which allows them to sell an unforgettable DVD of the families at the end of the ceremony. But, when it is a question of filming the wedding of the attractive Leila, the ex of Mehdi, the marriage finishes by being a settling of scores.