On the evening of his twenty-ninth birthday, definate that when the thirties will fall on him, Weedy worries that all the fun side of his life will dissapear in exchange for a rather boring adult life. Decided not to let this tint him, he puts all his energy into skipping his thirtieth to join the free thirties zone.