They were unemployed, they became extremely rich in record time, and, of course, this poses a few problems for them... But this isn't the main thing. The main thing is that, meanwhile, they have completely transformed the world economy. How did they do it? This is what the host and star of Radio France Plurielle, the young and highly popular public radio station, wants to find out. At the beginning there was a simple idea...