Mr. Leduc lives in a strange building: any tenant can insert money in a machine to move his walls and get extra space from his neighbor. Clara has just been expelled and is homeless. Mr. Leduc welcomes her in his flat, looking for some company. Sadly for him, Clara prefers animals.