Male nurse in a psychiatric hospital, Joachim, twenty, is on the point of leaving work to celebrate New Year`s Eve with his family. His patients, have decided to celebrate the passage of the New Year joyfully, and are not ready to let him leave. The night will be comical for Joachim, very quickly exeeded by the events. But madness is not always where one may think.