One day when Solange is studying the accumulated dust balls in her apartment, the doorbell rings. A delivery man claims to have a packet addressed to her. Solange is definite: it's impossible. The misunderstanding intensifies, Solange collapses. When a doctor suggests that someone watch over her for the night, her landlord accepts to do so. But he's called away on a mission and decides to find another watchman... A genuine human chain will then form so that Solange is not left alone, because it seems that this relationship therapy is doing her good.