A young business lawyer finds that the old Rumanian homeless person, in front of his flat, looks like his grandmother. One night, he makes her a cardboard card: I could be your grandmother. The passers-by become suddenly very generous. Other homeless people ask him a cardboard card. The young man is quickly exceeded by the requests.