After a drunken evening and an unforgettable night with a total stranger, Manu wakes up alone to find a message on his arm giving him an appointment in Avignon. Convinced that the appointment is with the dreamy woman from the night before, he is ready to do anything to find her again. Despite his better judgement, Manu takes his pal Fred along for the ride. What seemed to be a simple trip between friends quickly turns into disaster.