Ferdinand is a great actor, the greatest of all. While he interprets a new role for the theatre, his character takes over his personality. His double is going to transform his reality into a nightmare and urge him to commit an irreparable act.
Freely inspired by the astronautico-cathodic vicissitudes of the big mining engineer in the mental system, Oreste Fernando Nannetti. Died in the psychiatric hospital of Volterra. But always alive, as a shadow under the cosmos.