When Paul, a depressive policeman, phones SOS Suicide to obtain some help, he falls on Jeff who offers him some technical support to finish it! Both discover that they have a common fascination in violence. Paul, neurotic and trigger happy, and Jeff, a psychopath, are going to confront each other in a bloody game.