Their idea was simple: attack the siege of an oil company where we keep the bribes intended for the African countries. They could not just plan that a kamikaze terrorist would be there for the same reason, but not with the same purpose. You know the rules: we do not negotiate with terrorists. Except if there is some money in the game.