A story about the relationship between two brothers. The youngest of the two is obsessed by historic battles, to the point of being cut off from reality and only existing through role-playing games.
Mathieu, the oldest, following his mother's request, tries to entice Paul away from this mysterious and secret world, where the border between game and reality doesn't always exist.