Bruno is twenty, Sonia is eighteen. They live off Sonia's welfare payments and the loot gleaned from robberies made by Bruno and the kids of his gang. Sonia has recently given birth to Jimmy, their child. How can Bruno become a father when he is so irresponsible and lives only for the moment, his only preoccupation being the money from his scams?