Afghanistan 2014. While troops are on the verge of withdrawal, Captain Antarès Bonassieu and his section are assigned a control and surveillance mission in a remote valley of the Wakhan, on the Pakistan border. Despite their determination, Antarès and his men gradually lose control of what is supposedly a calm sector. Then one September night, soldiers in the valley mysteriously disappear.