A charismatic singer in a hard rock group, twenty-four-year old Vincent has already tattooed half of his body. With his angelic face and incandescent gaze, the world is at his feet. But the arrival of a new girlfriend in his father's life stirs up tensions. Vincent no longer intends to reign in his anger, or his desire.