Zack has the freshness of his twenty four years and the seriousness of his tattoos which rize up to the summit of his neck. To prove his commitment to the group screamo which has just recruited him as singer, Zack has to be tattooed with the logo. But his tattooer mentor refuses to give him credit again. He must find the money somewhere.