A lonely boy, who is spurred on by an anonymous letter from a girl who is apparently in love with him, rushes to the meeting place she has designated at a beach. As he readies himself, his mood shifts, affected by words of advice from his inner voice and his various encounters with people, alternating between doubt and elation. At the meeting place, he finds another message, this time a breakup letter informing him that their love story was now over. But the romantic adventure will continue in a different way.