You come with me? This question so trivial continues to follow us throughout our life. It stands out as a choice, as an evaluation before any decision-making. Because to choose, it is to give up. We follow or we stay. Stop or still. Sometimes, the consequences are pointless. But it arrives as well that a choice makes us hesitate and makes us take an unknown pathway, along which we still wonder what would have happened if we had decided differently. Courir, courir encore explores with tenderness and nostalgia the story of two young people, for whom maybe to run was better than to choose.