Pauline and her best friend, Etienne, don't fit anywhere and are regularly lost. But they go good together and always can find a way. Today, they are going to paint a large canvas for Cedric and cannot find the studio. Etienne has got no sense of direction. Pauline cannot admit that she has fallen deeply in love with Cedric.