It is not the destination which counts. It is the journey. You certainly must take me for crazy seeing me stretched out on this road. And you are doubtless right. The future was the most beautiful thing that happened to me. I crossed it a few months ago on a road like this one. Beautiful and rather crazy to restore in me the desire to live.