It is the summer. Rose, aged twelve, spends her holidays in a musical summer camp. In the daytime, she plays the traverse flute within a symphony orchestra. At night, she shares her room with two sixteen-year-old violinists, in full discovery of their sexuality. By proxy, Rose opens to new horizons and tries hard to leave her childhood.