19-year-old Laura, a student in her first year of college, wants to complete her studies, no matter the cost. Although she has a casual job, she cannot make ends meet. Increasingly desperate about her financial state, she decides to reply to an online advertisement one evening.
"Joe, 57, would like to meet student for tender moments. 100 eurs an hour." One time and never again, Laura promises herself. Three days later, Laura is in a hotel room with Joe - and so begins a downward spiral.
The excitement of money so "easily" earned. Forget the revolting sensations and just think about the envelope stuffed full of money. By the time she gets to her second client, Laura, a young student wounded within her soul, but already a prostitute, wants to stop. Will she manage to do so?