Victor lives in Vienna with Annette and their little daugher, Pamela. It's spring and Victor, who avoids working, spends his days, and sometimes his nights, outside. Deeply in love with him, Annette trusts him to get himself together as soon as they get back to Paris.
But in France, Victor picks up his bad habits again. After a violent argument, he moves in with a junkie with whom he's fallen in love. Annette leaves Victor and disappears with Pamela.
Eleven years later, Pamela is seventeen years old. She lives in Paris, at her mother's place. One day, she learns that her father is also living in the city. She decides to see him again.