In Paris during summer, three characters search for themselves. Young Antoine abruptly leaves his alienating job. Mr. Jules returns to his old stamping ground so as to rid himself of his ghosts. As for Natalia, she is obsessed with Howard Smith, an American waiting on death row whose death sentence will soon be carried out. Their paths will cross, entwine, and split apart during a night of wandering, during the time it takes for gazes to connect.