During a film shoot, Fantic, a young actress, refuses to leave her hotel room. It transpires that she has recently broken up with her boyfriend and is going through a crisis. Guillaume, one of the technical crew, is given the role of keeping an eye on her. While doing so, he encounters Mandarine, the film's makeup artist. Fantic relives certain intimate moments with her ex-lover, while out in the hallway, we follow the burgeoning love affair between Guillaume and Mandarine.
We witness a romantic intrigue. A relationship ends, while another love story takes shape.