In the Chatterley’s country estate, monotonous days follow one after the other for Constance, trapped by her marriage and her sense of duty.
During spring, deep in the heart of Wragby forest, she encounters Parkin, the estate’s gamekeeper.
The tale of an encounter, a difficult apprenticeship, a slow awakening to sensuality for her, a long return to life for him.