In transit in an international hotel near Roissy airport on the outskirts of Paris, a computer engineer coping with a huge amount of professional and emotional pressure decides to radically change the direction of his life.
A few hours later, a young hotel maid, who is at an inbetween period of her life, finds her existence turned upside down by a supernatural event.