His father wishes to be buried in his native village in the Atlas mountains; in order to respect the elderly man’s wishes, Nordine accompanies him on his final journey home, thereby following the path of his roots back to a country that he’s never known.
“Tenja” echoes like a song that has been rolling around in our minds since childhood but whose lyrics have only just become clear.