Six young people from the high-rise suburbs on the outskirts of Paris arrive in the French countryside, escorted by their youth worker. They’ve got social problems and must prove their goodwill by carrying out the community work that a vivacious judge, willing to give them a last chance, has sentenced them to do. One of them has his cellphone permanently plastered to his ear, another parades around with his pit bull, while yet another is a practising Muslim – these teenagers certainly shake up peaceful village life.