JC is the perfect example of a certain kind of Belgian: show-off, loud-mouth, Mr Know-It-All. As he can only see his dream of a beautiful life on a sunny beach through a travel agency window, he makes do with preaching at everyone else. Fortunately, JC is also funny, touching and emotional – and an ace ladykiller, which is not the case with Stef, his lifelong friend. While jokes, sex, fights and, let’s be honest, stealing cars are JC’s daily fun, Stef’s permanent good mood is merely a façade hiding his existential unease. JC’s unexpected encounter with Natacha, a beautiful adventuress, in a merc’s trunk is turning point for the two pals. Then begins a picaresque voyage in today’s Belgium inhabited by characters each more crazy than the last.