Magalie and Guillaume are just as much in love as upon the day they met. They live a quiet life in the suburbs, between modest dreams and a long awaited pregnancy.
Yet everything gets complicated when Guillaume is contacted by his estranged father. Guillaume learns that, due to an agreement dating from the Middle Ages, he is heir to a genuine kingdom off the coasts of France and England.