Paul Anselmini is an ancient)gangster and a businessman. A romantic character, a secret agent without big morality, without scruples, without any value than himself. Alone, certainly, but free and formerly the powerful. Yet, this freedom, is exactly what the Superintendent Perdrix and the lieutenant Webb, have come to take. two cops lost in a country, in a temporality which are not theirs.