Agit Pop,a cultural magazine created about a decade ago, is going to stop its publication following bad money troubles. A last edition will be the occasion for reunions of former friends, enemies and lovers, with the finishing of a very beautiful last edition. This last edition will nevertheless be transformed little by little into a panic of biblical dimension.