Samba, a Senegalese man who's been living in Paris for ten years, gets by doing odd jobs. Alice is ahigh-level business woman suffering a burnout. He's been doing every thing he can to get his French identity papers, while she's trying to pull herself together by doing volunteer work for an immigrant association.