With their teens close to leaving home, Sandrine Leroy announces that she wants a divorce from her husband Christophe. The spark is gone, he’s been neglecting her and the kids for too long and she wants out. Desperate to save his marriage, Christophe takes his reluctant family on organizes a weekend trip down their family memory lane to rekindle the love Sandrine felt for him during their milestones together. The trip quickly goes from bad to worse, But Christophe is a Leroy… and Leroys never give up. Even if that means evolving into a new kind of family.