Tibérius is in a bad state. He's just had an argument with the four partners of his multi-couple about their future baby. To settle the future of their relationship, his partners decide to undergo a 'Lovers Compatibility Test', considered irrefutable because it is scientific. However, the results don't correspond to Tibérius' desires at all.