Brokeback Mountain was aired on TV last night. Vincent watched it and has been completely shattered. He takes advantage of the recess to describe the film in a touching and naïve way to his classmate, Moussa. In the girls bathroom, Jessica also deeply moved by the film, bombards her best friend Nadia with awkward questions about her gay father.