In Justine's family everyone is a veterinarian and vegetarian. Sixteen-years-old, and an exceptional student, she is about to start studies at a veterinarian school where her older sister is also a student. But, she has barely arrived when the hazing starts. Justine is forced to eat raw meat. It is the first time in her life she has eaten meat of any kind.