Greg is sitting his baccalaureat this year and he's got a long way to go to pass the exam. In order to continue his big love affair with Maeva, he envisages an improbable robbery, one that must be invisible and to be so, must be carried out in a team. Their mission: to steal this year's subjects for the baccalaureat.