Alex, Antoine and Manu encounter Jean, a solitary type, who is ignorant of the pleasures of friendship. Little by little, they get to know each other and to appreciate each other. Jean is touched by the complicity and affection of the mens' relationship and discovers the joy of being together. When their love affairs and life's trials and tribulations upset them, the men get together to share their troubles and offer each other support. From confessions to bursts of laughter, the trio becomes a quartet once more.