The day he wins 10 million euros at Lotto, Aldo, a traveling salesman on the brink of divorce, discovers that his wife is cheating on him with his new boss. He decides to keep quiet about his win until after the divorce, and although massively rich, he endeavors to keep living as though he were poor...