Adrien, former expert break-in artist, has just been released from prison. A fatal disease gnaws away at his body and he only has a few months to live. Werner, former legionnaire, now mercenary and sniper, trails his suicidal madness around the world’s major conflicts.
The story begins when the enigmatic Radman offers them a job of perpetrating a fake terrorist attack in Bucharest. Adrien and Werner both see it as a chance to resolve all their respective problems. With the money he’ll earn, Adrien will be able to keep the wolf from his family’s door; Werner will at last experience his ultimate death-seeking thrill.