Married to Carla, he doesn’t seem to notice that their relationship is heading for the rocks. Raphael, one of his patients, confides that he is in love with a married woman. During one of his sessions with his patient, Paul realizes that the woman in question is his wife. Rather than putting an end to the analysis, he manipulates Raphael in the hope of winning Maria back. But Raphael isn’t be fooled for long.