Marion, a French photographer, lives in New York with Jack, an interior designer. To breathe new life into their relationship, they go on a trip to Venice – but their visit is ruined when Jack gets gastroenteritis. They then decide to go to Paris, where Marion still has ties. Yet again, their amorous adventure falls flat: what with Marion’s intrusive relatives, her flirtatious ex-boyfriends, and Jack’s mania for taking photos of each and every gravestone, the couple cannot find a moment of respite!
Will they manage to survive the storm? Or will they become masters of the art of the argument?