Forty-three-year-old Armand Lacourtade, a farm equipment vendor, can no longer stand the single homosexual life. When he encounters Curly, a fearless teenage girl, he totally changes tack. Pursued by all and sundry, they brave all dangers in order to live this forbidden love and end up forming a peculiar couple. But is this really what Armand was dreaming of?