In a remote farm in the Maghreb, Hadj Achour is about to give his daughter Sultana to the youngest member of the Laroubi family. Everything is going perfectly, apart from a little detail: the carburator of the family car, a Renault 12, an integral part of the trousseau, is faulty. After much prevarication, the dowry changes hands with a promise to deliver a new carburator before the marriage is consummated... In France, young Kenza causes a scandal in the high-rise projects where she lives. An activist of the "Neither Chooks Nor Doormats" group, she goes on a French television program to talk about an upsurge in virginity certificates among her community. Her brother, Chérif, is humiliated and asks his cousin Aziz to arrange his sister's marriage back home in their village. Attalah, a rich chicken farmer with a taste for young virgins, is the perfect match... Chérif drugs Kenza with GHB diluted in a flask of holy water, to trick pious Mabrouka who will be responsible for watching over Kenza. But he didn't take into account the drug's unpredictable effects. Kenza, veiled from head to foot, finds herself in a Mercedes decked out for a wedding - her own. When her car crosses paths with Sultana's wedding party, the trouble really begins...