Take a happy couple who want to have a baby but the husband is sterile. Add the husband's best friend. Then add the fact the couple decides that to hell with anonymity, vanity and prejudice; the best friend will be the donnor ! And what do you get ? "Les Deux papas et la maman", a family comedy full of conflict, wacky situations and unexpected twists and turns.