"There were wonderful moments on the set. We worked all the time. I remember one memorable night with Smaïn. We finally left with Jean-Marc at five a.m., after having begun at ten that morning. We worked, ate, and and acted in the garden; we acted everything with Smaïn—men's roles, women's roles. Smaïn liked it when I did Sophie Forte, and I liked it when he did Linda Hardy. We acted everything, working it over word by word, doing things again and again. I love working. The more you rehearse the more comfortable you are, the freer you are. You know the routine, so you no longer have to think. You create a space that allows you to improvise. Freedom follows from hard work."