Eric and Ramzy are the heroes of a crazy comedy set in the Montparnasse Tower, one of Paris’ most prestigious contemporary monuments, keeping company with the Louvre Pyramid and La Défense’s Grande Arche. One summer night, our two window-washers are hanging outside the Tower’s fifty-second floor, and as per usual, they’re behind in their work. While Ramzy gulps down energy drinks supposed to supply him with the physical force he dreams about, Eric stares passionately through the windowpane at beautiful Marina Lanceval, with whom he’s madly in love. Inside, Marina waits for her uncle, the powerful CEO of the Lanceval Group, and his sons, the company’s major shareholders, for a board of directors’ meeting which turns out to be not quite what was expected. They’re alone in the Tower when an overtrained hit squad takes it over, blocking all the exits and holding the Lanceval family hostage.