People used to go to the movies to be entertained. Over the years, though, perhaps because the world appears crueler and crueler, films have gravitated away from fantasy towards reality. Nothing could seem more pointless than a film about beauty when, beyond the Luxembourg Gardens, very serious things are happening. Yet when this script was sent to me, I couldn't resist its lightheartedness.